Eid duakosongsatuempat

10:36

Salaaaaaaaaaamun alaik pipel :D

*Ko dah kenapa title entry berjela sangatt takleh panjang lagi ke wahaiii. K ignore je. (flip tudung)*

"Walaweh cerita raya dah basi aa, raya dah lama kot. "

Apa yang aku tau, raya aku dia punya duration sebulan. So sukati aa nak cerita bila -_-
Sebenonya memang aku sengaja tunggu sampai cukup 7 Syawal. Dah cukup, kan?
So bolehla aku summarise raya tahun ni, takdela hari hari nak tulis macam;

'hai pipol my first raya kann...'

'Ah well, my second eid went well tapi...'

'Eh my third raya pulok kann, I jumpa...'

'Ya Allah, I punya raya keempat kan uolls, meriah kelepak kelepuk gitew haa kann sebab...'

Blablabla.
And the list goes on, sampai raya ke-30 (sebab raya aku sebulan ngehhe).

Hm. Bosan yet annoying. Aku sendiri rasa annoying kalau aku tulis cemtu harharhar seriously -_-
So, kita buat summary udohle ye. Practice yg ticer ajor dekat sekolah, dekat matrik. Haa gitew.

Makaaa raya tahun ini?
Ada bezanya dengan yg sebelum ni. Raya tahun ni rareee sket haa.
Since innova accident haritu, dan skang ni memang beliau tengah berehat dekat bengkel mana tah dekat nunnn di Kuantan sanaa, maka kitorang pergi beraya dengan dua kereta. Yeayyyyyyyy. Satu kereta semua boys, satu lagi semua girlss. (Siap selfie guna monopod fisheye lens pakai sepek hitamm lagi. Diva angat chuollssss ngeee)
Memang laa, parok minyak siket sebab guna dua kereta. Tapi dah nak buat camane, kennn? Terima je laa. Hee.

Sebenonya umi abi memang takde mood dah nak pergi raya jenjalan rumah org sebab kena gerak dua kereta. Malas katenyee, hehheh.
Maka anak anak yang takmo raya tahun ni berlalu dengan hambar, pujuk gak umi abi.
Pujuk punya pujuk, last last berjayaaaa \O/

Alaa, bila lagi nak beraya dua kereta cemni? Tahun ni biar la lain sket. Takkan dgn ujian secebis tu tetiba raya yg sepatutnya meriah jadi hambar kann. Jyeahhh, kita kan kuattt :)

Tradisi sejak dahulu kala still diteruskan (rombongan pegi ziarah kubur reramai).
Open house pun, still go on macam biasa (dan macam biasa, batang hidung kengkawan soghang pun tak nampak bayang -_-)
Then raya ni dapat jumpa someone yg dah lama tak jumpaa (kenyit mata sket wehuwehuwehu)
Oh ye. Duit raya aku banyak tahun niii, even tak ramai yg bagi. Yeayyyyyyyy *tarian hula*

Aaaaaa tu je kot. Next, puasa enam lah puloks ye, ayyuha sedara sedari cikebum cikebum. Dah boleh slowly start ni. Then lepas tu raya kali keduaaa :D

Pendek je cerita raya aku. Dah nama lagi summary kangg. Takkan aku nak cerita jugak pasal aku kupas  bawang putih dekat limaploh ulas then tersilap pegi basuh sebelum masanya lepas tu kena ngepeks masa nak buat open house haritu lepas tu lepas tu.
Pendek kata kalau nak describe satu satu memang koghang la yang tak larat nak baca rapuan yang meleret leret haa. Kesian tawww.
Aku ni berhati perut lagi setakat ni. (Puii peghasann nak mamps)

Eh eh. Maaf zahir dan batin ye. Buat yang pernah terasa hati, terkesot hati, terguris hati, terambil hati, terjatuh hati. Kosong kosong eh.
Buang yang keruh, ambil yang jernih. Mintak maap bebanyok yaw :D

Anddd, oldebest for UPUs result ye, kepada yg tgh menunggu. Semoga dapat course yang dihajati ye semuaaa. In shaa Allah, ada la tu rezeki dekat memana :)

P/S: I currently waiting for a result of an appliance. Do pray for me to get the best eh. Thankyouu ;)

May Allah ease every single thing, in shaa Allah, ameeennn.

You Might Also Like

0 awesome homosapiens ^^

assalamualaikum..
gerakkan jari jemari anda yang runcing lagi halus mulus itu and comment yea :D

Flickr Images