A makcik :]

06:10

Salaaaaamun alaikumm pewpel.

Last Monday, I've renewed my ic so there's no more face of an immatured 12 y/o girls seen dekat aku punya ic.
Gehhh hahahha. Yang bestnya sebab pergi berdua dengan umi jee \O/

Okay itu cerita sipi sipi. Main cerita is, tetengah aku tunggu turn nak tangkap gambar, there comes a makcik. Maybe sebaya dengan umi, or older. Maybe.
Then she asked me, dekat mana nak amik nombor giliran. Tengah aku explain, umi cuit makcik tu (masa tu umi duk blakang dia).

"Ehh, doctor!"
"Ehh, puan!"

Haa gitu. Rerupanya makcik tu tadi doktor, kerja skali dgn umi. Dekat HPRZ II.
Depa kenal ghupenyeee. Then anak dia salam dgn umi, aku salam dgn dia. Hehheh.
Makaaa start laa slot berkenalan. Tanya tu, tanya ni. Then tanya study dkt mana, bila aku jawab, dia terus mcm,

"Ohh ya Allah. Tahniah laa. Belaja elok elok..." and so on.

Ngeee baik sangat makcik ni, segan puloks kitee ahahhaha -_-

Alkisahnya hari ni tempat kerja umi sambut hari raya (on first zulkaedah, lol -_-)
Balik ptg tadi, umi panggil.

"Ingat dok doctor yg kita jumpa masa nak buat ic harituu?"

"Ingaaat. Bakpo?"

"Dia bagi duit sebab kaklong nak gi sambung blaja"

"Whoaaa hahha. Baiknyooo"
Dapat duit kot, sape tak suka en. Hiks.

"Toksei tanya ko, dia bui brapo? "

"Ehh brapo, mi?"

"x"

Aku terlopong. MashaAllah. Subhanallah pemurah betul makcik niiii. Dahla baru skali jumpa siap bagi duit lagi dahla banyak.
Hwaaaaa terharuu. Mekasihh.

Semoga Allah balas segala kebaikan makcik. *wipe tears*

Moga Allah redha.
xoxo!

You Might Also Like

2 awesome homosapiens ^^

  1. best lah dia..tahniah..study elok2.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @siti zawiah;

      Heee alhamdulillah. Mekasihhh :D

      Delete

Pop your unspoken nice words here!

SUBSCRIBE

Flickr Images