Going to Kulim.

06:50

Assalamualaikum. haii homosapien sekaliann :D

Today is the day.
Pepagi buta lagi tayar kereta dah bergolek. We're off to Kedah. Everyone was super excited but me.
Nak kena tinggal kaaan. Sobs :'(

Tetengah jalan, tetiba Amjad yg duduk seat blakang hulur smthing dkt aku.

Amjad : Eh, ni gapo nih? Heh?
Aku : *mata terbukak luas, I was agaped*  Eh, sapo suh buat tubik nyo? Letok balik dlm beg tuh. Pandai pandai buat tubik teh. Sipe balik! 
*buat buat marah, nk cover malu. Ada ke patut teddy bear aku dia bwk keluar. chait.*
Amjad : *buat muka menganjing sambil simpan balik teddy bear haku*
Eisy isy. Tak-sang-ka. Kak long, teddy bear. *keep geleng kepala*
Aku : *buat mata juling*
Mc Wa : Kak Long kei nih.
Aku : *Betulkan headphone, kuatkan volume mp3*

Ada ke patut selongkar beg aku? Dah la keluarkan teddy bear. chait. Kurang asemm punya adik. grr ://
Okay stop.

Now, tengah rest dkt hotel. Dekat Kulim ni, we stayed dkt Seri Malaysia.
Besok nak pi jalan jalan sat, nak pi Penang. Bukit Bendera. Yeayyy *budak nak kena tinggal huahuaaa*

Okeylah. May Allah ease every single thing, inshaAllah, aminn! :)

You Might Also Like

2 awesome homosapiens ^^

  1. hahaha..bagus tu teddy je...kalau cik akak siap bawak si bantal busuk..hahaha

    ReplyDelete
  2. @Nai Mei,
    heheheheee pecah rahsia cik akak ada bantal busuk XD

    ReplyDelete

assalamualaikum..
gerakkan jari jemari anda yang runcing lagi halus mulus itu and comment yea :D

Flickr Images