biasiswa story ;)

22:45

Assalamualaikum ! :D


okayy . semalam , dekat kampung ada majlis doa selamat for my gorgeous cousin , Nada . well, she'll  further her study in dentistry at Mesir . for sure , she got that scholarship . MARA punyaa . yeah , JPA kan tak hantar dah kalau medic and yg berkaitan dengannya nih . hohho so meriah and she got moneyss you know . kaya lah dia :D


so , aku pn laagi bersemangat nak grab the biasiswa . eheh ^^ .


since umi dengan abi pn further study overseas dulu , aku pn usha usha lahh . mlm tu , aku masuk bilik umi n abi tanya depa :


AR :   umi , umi gi UK dulu biasiswa gapo ?
umi :  JPA .
AR :   ohh..wow . nak jugakk ! *sambil sengih sengih*
umi :   blaja ssungguh lah . *smiling*
AR :    *angguk2*


then , mengensot gi dekat abi .


AR :   abi , abi gi Mesir dulu biasiswa gapo ?
abi  :   FAMA ,
AR :    uiks ?


ohsem . mesti kau terrbayang tulisan FAMA yg dekat payung pasar malam tu , kan ? hence , itu lah yg terrbayang dalam kepala otak aku . kihkih .


abi :   *sengih sengih*
AR :  FAMA hok dio tulis dekat payung pasar malam tu ko ? gapo tuh ?
abi :  *burst into laughter*
AR :  *pening . berkerut kerut kening aku .*
abi  :  FAMA tu father n mother lahh .
AR :   lahh.. ada pulak . *burst into laughter too bila sedar dah terkena*


so , kitorang gelak habis habisan  malam tu . ada ke patut ?? echeh . memang aku kena kaww punya lah --'





so peeps , do pray fr me 11A+ SPM , inshaAllah..ameen ! :D
 









You Might Also Like

0 awesome homosapiens ^^

assalamualaikum..
gerakkan jari jemari anda yang runcing lagi halus mulus itu and comment yea :D

Flickr Images