Masa depan --"

01:05

Assalamualaikum.

    okayy. what the hell dgn masa depan tu??  okayy.. ni nak habaq mai. fyi , nenek aku cakap ; nanti tahun bila ntah , orang yg mempunyai berat badan yang berlebihan dan mempunyai ketinggian yg kurang daripada yang ditetapkan tak boleh kerja . skali lagi ye.. tak boleh kerja. aku macam.. what??  yes, i know lah aku ni memang daripada spesis cute miut tu.. 


     aku yakin nanti mesti ada pertubuhan orang berat badan berlebihan semalaysia akan tertubuh untuk membantah cadangan kerajaan tuh. yo lah.. tak boleh kerja kan.. takkan lah nak tanam anggur tepi rumah seumur hidup, kan?? tapi aku rasa.. betul jgk kerajaan nak buat macam tu . sekaligus, obesiti dapat dikawal, kan?? mesti rakyat malaysia semua berusaha nak jaga badan sebab nak kerja.. tak gitu??

     kalau pasal berat badan berlebihan tu aku tak kisah.. tapi yang pasal tak cukup tinggi tu aku rasa macam nak sepak kucing jiran sebelah je. sensitif lah wei main bab tinggi ni. dah nak buat macamana.. bukan kita yg tentukan ketinggian kita. dah Allah cipta kita macam tu..nak buat mcm mana, kan. ketinggian ni something yg tak leh nak ubah dah. tambah lagi , dah besar gedebak macam ni.

      so, kanak kanak ribena sekalian , makan lah calcium banyak banyak kalau nak kerja besar sek sok. okayy??



You Might Also Like

0 awesome homosapiens ^^

assalamualaikum..
gerakkan jari jemari anda yang runcing lagi halus mulus itu and comment yea :D

Flickr Images