result oh result- -''

01:34

   grr.blog walking sudah. sana sini semua tules pasal result exam mid year hari tu . result aku?

                                              DOWN.

result awal tahun hari tu punn punyelah frust menonggeng.grr grr ://



    overall,aku dpt 16a out of 23 subject mase awal thn hari tuu.dan kedudukan dlm tingkatan pun agak tak selesa..54 out of 400 lebih...hwaa~ tapi kalau tengok dari segi kelas aku tu mmg dh ok lah dpt nombor tu.aku kaan kelas kedua je.tak layak kita nk masuk kelas first..and aku bersyukur la sebab aku punye nombor tu lagi tinggi drp ada sorang tu..act,dia taktau punn aku bersaing dgn dia..kira dalam diam la ni..
        
        and..untuk mid year..C berderet deret.grr.salah aku jugak..malas study.tp mmg aku ni sejak form 1 lagii result mid year down,then lepas tu baru naek.emang graf exam aku style mcm tuh.tapi yg peliknye , nombor naek..hmm..maybe org laen pun down jugak kott..wiwiwi~

        ok,so far aku paaling happy dgn markah add math aku.dpt A+..tapi bukan top dlm kelas lah..yg top nye tengku fatnin alyaa-99. lagi satu je nak dpt 100.aku pun ada citacita nak dpt seratus jugak..pray for me ea:)
so far,markah add math aku tu naik la drp exam awal thn..biarlah naik satu markah je tapi at least menigkat.kan kan kan.

       oh..subject yg killer semua dh dapat..praise be to Allah..takde D..setakat C je la..and aku harap sangatsangat next subject yg bakal dapat ni semua A..insyaAllah..Aamiin! :)

You Might Also Like

2 awesome homosapiens ^^

  1. salam
    oh kamu. trima kasseh follow. blog kamu juga cantik.
    kemas. like like like
    saya follow tau
    ;P

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam.
    trima kasih jugak sbb follow:)

    ReplyDelete

assalamualaikum..
gerakkan jari jemari anda yang runcing lagi halus mulus itu and comment yea :D

Flickr Images